امور اداری و کارگزینی

شرح وظایف مسئول امور اداری

  • اجرای دقیق آیین نامه ها، دستورالعمل ها، بخشنامه ها و ضوابط مربوطه.
  • نظارت لازم در زمینه پیاده کردن مفاد طرح طبقه بندی مشاغل کارگری در مورد پرسنل با همکاری واحد های مربوطه.
  • ارتباط و ایجاد هماهنگی با گروه تشکیلات و بهبود روشها بمنظور رفع مسایل تشکیلاتی واحد مربوطه و ارائه پیشنهاد برای بهبود انجام امور.
  • معرفی کارکنان واجد شرایط برای طی دوره های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت واحد مربوطه پس از هماهنگی با مسئول مافوق.
  • نظارت مستمر به منظور انجام به موقع جهت ارتقاء گروه کارکنان به حوزه مدیریت امور اداری.
  • نظارت بر امور کارگزینی، دبیرخانه، موتوری، بایگانی، ماشین نویسی و سایر واحد های زیر مجموعه.
  • پیش بینی احتیاجات پرسنلی و اقدام لازم در مورد تامین آن با هماهنگی واحد زیربط.
  • پیشنهاد نیروهای واجد شرایط جهت مشاغل مختلف به مسئول مافوق.
  • پیگیری و نظارت مستمر به منظور رفتار و برخورد مناسب کارکنان با ارباب رجوع و دیگر همکاران با رعایت قوانین ومقررات اداری.
  • همکاری در تنظیم آیین نامه ها، بخشنامه ها و دستورالعمل های لازم.
  • به روز نگه داشتن سیستم پرسنلی و ثبت اطلاعات مربوطه در سیستم فوق.
  • ارایه گزارش های پرسنلی در فواصل زمانی معین به مقام مافوق.
  • نظارت بر مکاتبات اداری بر اساس آیین نامه مکاتبات شهرداری .
  • پیگیری مسایل رفاهی کارکنان.
  • انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق در چهارچوب وظایف.

 

شرح وظایف کارگزینی

  • اجرای دقیق آیین نامه ها، دستورالعمل ها، بخشنامه ها و ضوابط مربوطه.
  • انجام فعالیتهای لازم در زمینه پیاده کردن مفاد طرح طبقه بندی مشاغل کارگری در مورد پرسنل با همکاری واحد های مربوطه.
  • انجام امور بایگانی پرسنلی.
  • انجام امور مربوط به تسویه حساب مرخصی سالانه و همچنین تسویه حساب در زمان ترک کار و یا تغییر محل خدمت کارکنان.
  • رسیدگی به درخواست ضمانت بانکی کارکنان برابر دستورالعمل های مربوطه.
  • تهیه گزارش آمار پرسنلی مورد درخواست مسئولین ذیربط.
  • پیشنهاد به موقع جهت ارتقاء گروه کارکنان.
  • نظارت و ارایه گزارش از مرخصی ، اضافه کار، ماموریت و حضور و غیاب کارکنان.
  • برنامه ریزی لازم به منظور حسن انجام امور مختلف در کارگزینی.
  • انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق در چهارچوب وظایف.